Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En iyi marka tescil firmaları
#1
Sizler için en iyi En iyi marka tescil firmalarını bir araya topladık. Sizlerde Marka tesciline ihtiyacını varsa aşağıda ki firmaları ziyaret edebilirsiniz...
 
Firmaların destek verdiği başlıca konular: Marka Tescil, Patent Tescil, Endüstriyel Tasarım Tescili, Hukuk Danışmanlığı Konularında Hizmet Vermektedir. Marka Tipi. Hepsi, Tanınmış Markalar, WIPO Koruması, Koruma Markaları, Coğrafi İşaretler, Ses Markası, Hareket Markası. Marka Adı. içinde geçen. ile başlayan.
 
Ekonomik yarışın hızlanması ve endüstri imalatının artmasına paralel olarak firmaların ürünlerini rahat pazarlayabilmeleri için marka tescili de zaruri şartlardan birisi haline geldi. Bilhassa ihracata yönelik çalışan firmalar marka, patent ve endüstriyel tasarım tescilinin ehemmiyetini iyi kavradılar. Globalleşmeyle beraber tüm işletmeler; teknolojik gelişmenin yarattığı rekabet ortamı, sıfır hata, yüksek kalite ve tam vaktinde imalat gibi konuların üretimin olmazsa olmaz şartları olduğunu kabul ettiler.
Bugün dünyada ve ülkemizde yaşanan pazar daralması, tüm işletmeleri dış piyasalara açılmaya zorluyor. Diğer taraftan, çoğunlukla fason veyahut lisanslı üretimle belli bir noktaya gelen Türk firmaları dünya pazarlarında hızla gelişen rekabet ortamı sebebiyle artık markalaşmanın ehemmiyetine ve gereğine daha da inanıyorlar. Çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren firmalar, kendi sektörlerindeki yarıştan geri kalmamak için marka olmaya ve buna paralel büyük yatırımlara giriyorlar.
Milli ve beynelmilel pazarlarda bulunabilecek bir marka yaratmak ise güç ve uzun müddetli bir çalışmanın yanı sıra ciddi fiyatlı bir yatırım gerektiriyor. Marka olabilecek ürünü ortaya çıkarmanın yanı sıra o markanın tanıtılması da ciddi bir koordinasyon, stratejik bir iletişim süreci gerektiriyor. Uluslararası piyasalarda kuvvetli bir marka olabilmek için uzun müddetli tanıtım yapmak ve yüksek kaliteli bir ürüne sahip olmak olmazsa olmaz koşullardır. Bunun yanında markalaşmanın diğer ehemmiyetli bir boyutu ise tüketicinin ürünü ve markayı nasıl idrak ettiğidir. Bu noktada bir markanın tanınmışlığında, o markanın tanıtımı için yapılan harcamalar tek başına bir kıstas olamıyor. Ürünün kalitesi yanında üreten firmanın tüketici zihninde idrak edişi başka bir deyişle tüketiciyle kurduğu duygusal bağ markanın oluşumunda çok ehemmiyetli rol oynuyor.
Bir markanın oluşması ve tüketici tarafından aranılır hale gelmesinden sonra ise en büyük mesele taklitlerle ortaya çıkıyor. Bu meseleyle karşılaşmamak için yoğun bir emek ve fiyat gerektiren tanıtım çalışmalarına başlamadan önce markanın tescil edilmesi gerekiyor. Taklit veyahut benzeri bir mesele ortaya çıktığında marka sahibinin legal haklarını kullanabilmesi için sınai haklar dahilinde kesinlikle tescil işleminin yapılması gerekiyor.
Tescil başvurusu yapılmadan önce de markanın hedef pazarlarda ve köken ülkedeki tescil vaziyetinin araştırılması gerekiyor. Zira; markanın sınai haklar açısından vaziyeti araştırılmadan yapılacak olan yatırımların da boşa gitme ihtimali her vakit var. Ürün ya da hizmete konulacak markanın tescilli olup olmadığı, benzerlerinin bulunup bulunmadığı ve hangi ürün ya da hizmetler için tescil ettirilebileceğinin öğrenilmesi gerekiyor. Hele hele dış piyasalarda rekabetin çok yoğun olduğu bir dönemde marka tanıtımına yapılacak yatırımların çok dikkatli bir şekilde kullanılması gerekiyor. Yatırım öncesi araştırma yapılıp, tescilinin sağlanması en sağlam ve akılcı yol.
 
 
https://marka-tescili.webnode.com.tr/
https://marka-tescil.yolasite.com/
http://www.markatescil.sitew.org/
 
https://markapatenttescili.wixsite.com/my-site
Bul
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi